Pralne plenice 2

Pri nas zdaj uporabljamo pralne plenice že pet let (neprekinejno pri treh otrocih). Pred petimi leti sva kupila prve rabljene bombažne Motherease, ker so bile tanše kot bombažne racmanke. Zdaj so prvič pri nas videle sušilca in so mehke, preje so bile "kot mehke", če si jih pregnetel v rokah.
Sama zdaj pri tretjem otroku uporabljam bombažne čez dan in bambusove ponoči (imam jih malo). Po devetem mesecu so mi vsi trije ponoči začeli precej močneje lulat, zato so do skoraj 1,5 leta zvečer kot bombice. Na riti imajo bambusovo plenico (ali Racman ali Totsbots ali Popolini ali ...), v njej še en bambusov Racman vložek (prva dva otroka sta bila hkrati v plenicah, zato sem dokupila 10 bambusovih vložkov, ki sem jih novorojenki do 6 meseva povila kar v trikotni kos bambusove brisače - primitivno, a rit je bila precej manjša, pa še izšlo se mi je brez dodatnega nakupa novih plenic). Med plenico in prekrivnimi hlačkami imam pa še 50x50 cm velik vložek iz konoplje (ang. hemp), ki naj bi bil najbolj vpojen. Le tak sendvič pri naših ne spusti tistih 13 do 14 ur predno ga zjutraj previjem.
Preko dneva previjam različno oz. po potrebi, dajem pa samo osnovno plenico brez dodatnih vložkov in raje večkrat previjem (pri novih bambusovih racmankah mi ni vseč, ker je vložek že všit in to še zadaj - tako da je zadaj res debela rit  - nrp. Totsbots plenica ima vložek všit spredaj-pri fantku ga prepognem, saj ravno tam najbolj lula).
Še posebaj za fantke so mi zelo všeč, saj je koža na jajčkih vedno lepo nagubana (ne pa prosojna, razvlečena, jajčka prosevajo), kar kaže, da se temperature v pralni plenici ne dvigne tako visoko kot v plenicah za enkratno uporabo, saj se jajčka "ne kuhajo".
Aja, pa bolj vseč mi je vse na pritiskače, ker jih kasneje odprejo, ker se vanje ne nabiraj umazanija in nitke tako kot pri ježkih. Plenice ali prekrivne hlačke se ne zlepijo med seboj, ni ježka, ki bi drgnil po otrokovi koži.

Komentarji