Najljubša igrača ta mesec

Večkrat se mi zgodi, da mislim, da bo ena igrača čisto navdušila moja malčka... Včasih ju, včasih ne. Npr. 32-mesečnika je zadnjič čisto navdušil meter, ki skoči nazaj v škatlico...

32-mesečnik:
Večji del dneva nosi s seboj priročen kovček v katerega se vloži 16 kock, ki tvorijo 6 slik afriških živali. Kocke so plastične, slike pa lepe in realistične. Kakšen del je še meni težko sestaviti. Ko so enkrat zložene, se jih lahko obrača in nastaja nova slika (opaža, da ni vedno tako narejeno). To se spomnim še iz mojega otroštva, da sem se počutila prav čarobno, ko sem lahko obračala vrsto kock in pred menoj je nastajala nova slika. Kupljeno v Mullerju (Supernova) za spodobnih manj kot deset evrov (mislim, da okoli 6).

14-mesečnica:
Poleg odpiranja in zapiranja raznih krem rada gleda živali. So plastične in včasih malo površno pobarvane. Kupijo se pakirane v ceveh v InterŠparu (konkretno na Viču). V eni tubi je različno število živali. Cena za tubo je manj kot pet evrov.




Komentarji