Poceni (doma narejen) plastelin

Ker mali še vedno večino stvari želi poskusiti, sem s plastelinom odlašala kolikor se je dalo. Vseeno mislim, da je čas, da poskusim. Na netu sem našla recept za plastelin s sestavinami, ki jih imam doma (veliko receptov vsebuje vsaj kakšno sestavino, ki je drugače mi nimamo). In res je nastalo nekaj kuhanim žgancom podobnega (tako, da ni problem, če malo poskusi)... Z možem sva dobila idejo, da bi lahko na naslednjem družinskem kosilo postregla z modrimi žganci...
POTREBUJEMO:
moko,
sol,
vodo,
olje,
sodo bikarbono,
pecilni prašek in
jedilne barve.

V 2-litrske loncu (ne premahnem, da ne leti ven med mešanjem) sem počasi pogrela 2 dl vode, 1 jedilno žlico olja, 1 jedilno žlico sode bikarbone in 1 jedilno žlico pecilnega praška. Ko so de začeli delati drobni mehurčki, sem dodala 110 g moke in 30 g soli. Med mešanjem se je naredila kepa. Ko je lepo odstopila od posode, sem zmes prestavila na podlago in (ker je še vroča) na hitro gnetla. Ko se je ohladila na zmosno temperaturo za gnetenje, sem zmes razdelila na dva dela, dodala jedilno barvo in še nekajkrat pregnetla, da se je barva enakomerno porazdelila.
Tako, z minimalnim stroškom sem v 10 minutah naredila lepo gnetljiv plastelin v dveh barvah, ki količinsko ustreza približno dvema lončkoma kupljenega plastelina.

Komentarji