Posteljica ob postelji

Najtežje pri nočnem vstajanju in dojenju novorojenčka mi je bilo dvigovanje in polaganje malega v zibko. Pri drugem sem našla rešitev - posteljica s spuščeno stranico prislonjena ob zakonsko posteljo!

V Ikeji sem kupila najcenejšo posteljico (če načrt slučajno ne bi uspel) in eno stranico pritrdila le spodaj ter jo zavrtela, tako da je nameščena vodoravno namesto navpično, posteljno dno pa se je še vedno dalo uspešno pritrdititi. Skupaj z vzmetnico je ležišče približno enake višine kot moje.

Malo ponoči samo "privlečem" k sebi, jo podojim in dam nazaj.
Ker sem predvidela, da se ji bo kmalu uspelo prevaliti iz svoje posteljice,

sem načrtovala četrto stranico iz blaga, ki se preprosto pritrdi.
Podnevi tako privežem obrobo, tako da se ne more skobacati s postelje...

Komentarji

  1. Tudi mi to priporocamo, res je kriz zelo hvalezen. Mi smo eno stranico kar odstranili in jo spravili za kasneje, ko se ponoci ne bo vec dojil. Cez dan namesto stranice zlozimo najino odejo in vzglavnika, je pa res, da sedaj ze zna to preplezati, tako da stranica iz blaga, ki se jo lahko priveze, ni slaba ideja.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar