Otroški bazar 2010

S svojima otrokoma sem obiskala bazar, no ker sem bila sama z dvema malima je to pomenilo, da sem preletela vse dvorane in pobrala prospekte. K sreči imajo vsi razstavljalci, ki so mi zanimivi spletne strani, tako da jih bom večkrat lahko še obiskala med letom...
Da jih omenim nekaj:
Moj dvoletnik se je zadržal na prostoru Melissa&Doug, kjer je rezal njihova lesena živila. Na prostoru Zakladnica dobrih idej se je navduševal nad vlakci in porivalčki (njih pred sejmom nisem poznala), pri Medexu se je posladkal z njihovim sirupom.
Zveza slovenske podeželjske mladine ima na prostoru model krave, kjer se lahko preiskusiš v molzenju in ličkanju ter ruženju koruze - zelo zanimivo videti v mestu.
Rajarija, Hiša iger in njihove lesene igrače so navdušile tudi mami, ki bi kar ostala in vse preiskusila ter nakupila.
Pri Mojem škratku sem preiskusila sling z obroči in pri morebitnem tretjem otroku bo to eden izmed nakupov.
Za morebitnega naslednjega člana sem zbirala tudi informacije o pralnih plenicah pri Racmanu. Imajo res luštne nove dizajne bombažnih plenic in končno bambusove na pritiskače (ne maram zapiranja na ježke). Za otroke imajo pa pralne plenice za dojenčke - končno se je nekdo to začel delat tudi v Sloveniji!
O revijah in knjigah sploh ne morem zgubljat besed - na prvi pogled vse na enem mestu - sanje. Ob malo bolj podrobnem pregledu sem pogrešila založbe Ognjišče, Družina, Salve, ki imajo tudi kvalitetno otroško literaturo. Kje so? Vse prejete brezplačne izvode smo skupaj že pregledali in najbolj nam je zanimiv Mini moj planet.
Pri Hiši medu Božnar sem kupila se eno naravno medeno kremico-zame.
No, četudi z dvema otrokoma sem kar nekaj videla. Za delavnice sta žal še premajhna. Sta pa z veseljem pogledala policijske konje in razne maskote po prizorišču. Tako ali pa s pomolitvijo piškota, riževega vaflja sem se lahko pri kakšni stojnici zadržala minuto dlje.

Komentarji